Wednesday 13 March 2013

Ahlan Wa Sahlan


SELAMAT DATANG / AHLAN WA SAHLAN


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera, Gedung Al Barkat Merupakan sebuah gedung yang menyediakan pelbagai barangan keperluan harian , kelengkapan dan pakaian berteraskan yang halal dan berkonsepkan keislaman.

Pelbagai produk keperluan dan pakaian disediakan di gedung kami bagi memenuhi keperluan kaum muslimin dan muslimat. Walaubagaimanapun gedung ini sentiasa terbuka dan mengalu-alukan pelangan dari segenap lapisan masyarakat yang terdiri dari berbilang kaum dan agama di negara ini.

Mempromosikan produk halal atau jenama tempatan adalah asas kepada konsep perniagaan di Gedung Al Barkat. Bagi melengkapi keperluan kaum muslimin dan muslimat, Gedung Al Barkat menyediakan produk makanan halal yang kebanyakkan dihasilkan oleh syarikat tempatan dan juga yang diimport dari luar negara dimana ianya telahpun mendapat pengesahan halal oleh pihak berkuasa.

Bersesuaian dengan moto kami " Mencari Yang Halal Adalah Fardhu", pihak pengurusan gedung sentiasa memastikan barangan yang di promosi dan dijual di Gedung Al Barkat adalah hanya yang menepati syarat-syarat yang ditetapkan. Misi kami adalah menyediakan sebuah gedung kepada seluruh kaum muslimin dan muslimat bagi meyediakan kemudahan mendapatkan produk yang dijamin halal dan barangan keperluan Islam termasuk makanan, keperluan Haji, bahan bacaan dan kelengkapan kelengkapan lain.

Kami mengalu-alukan kedatangan ada ke Gedung Al Barkat hari ini bagi mendapatkan keperluan anda.
"Mencari Yang Halal Adalah Fardhu" 

No comments:

Post a Comment